|
101 százalékosan a startvonalnál Március
10. Ugyanakkor
immár nem titok az sem, hogy az A8-as géposztályban áll rajthoz
a Szíjj Zsolt, Szőke Tamás egység egy Mitsubishi Lancer Evo
VI-ossal. A főszereplők mondták: Spitzmüller
Csaba (pilóta): -
Reménykedem abban, hogy a gondok ellenére nagy mezőny lesz az
ORB-ben és bízom benne, hogy minden gond nélkül mi is ott leszünk!
Meg szeretnénk védeni a bajnoki címet és ezt éreztetni is fogjuk
a többiekkel. Jó csapatunk, jó autónk van, de mindezek ellenére
a maximumot kell nyújtatunk. Biztos lesznek autó- és csapatváltások,
sok tekintetben biztos, hogy más lesz ez a bajnokság, ám abban
biztos vagyok, hogy senkinek sem lesz sétagalopp ez az esztendő.
Egy a lényeg: 101 százalékosan teljesíteni, és nyerni! Kazár
Miklós (navigátor): -
Remélem, hogy Magyarország és benne a ralis társadalom is hamarosan
kilábal a gazdasági válságból. Célunk, hogy a Mitsubishi Lancer
WRC-vel végig tudjuk csinálni ezt a bajnoki évet. Azzal pedig
talán nem árulok el nagy titkot, hogy szeretnénk megvédeni a
bajnoki címünket! Szerencsére a Hell Energy Drink mellettünk
van, de ugyanez igaz az MML Sportra is. Velünk együtt szeretnék
megőrizni az elsőséget és ezért áldozatot is hajlandóak hozni.
Szíjj
Zsolt (pilóta): -
Még nagyobb elánnal készülünk, mint eddig! Tavaly ez új autó
volt számunkra és mindenképpen előrelépés is, hiszen az N-esekhez
képest azért ez más. Egyszóval nagyon élvezem! Kemény mezőnyre
számítunk, ám annak ellenére, hogy talán egy picit kevesebben
leszünk, nagyon húzós lesz a kategória. Ebben a pillanatban
azon dolgozunk, hogy az autó elkészüljön a hétvégi orfűi ralisprintre.
Új navigátorom van, Tamásnak viszont új pilótája, ezért szeretnénk
magunkat élesben is kipróbálni a hosszú tél után. Szőke
Tamás (navigátor): -
Ismét kaptam egy lehetőséget, hogy újabb pilótával próbáljam
ki magam. Az N-es autóhoz képest az autó azt mondják nagyon
más. Meglátjuk! Az utolsó ralim szomorúra sikeredett, hiszen
Balogh Janival kizártak minket Pécsett. Zsolttal véletlenül
találtunk egymásra; ő navigátort keresett én pilótát. Sokat
köszönhetek Czél Petinek, de persze folyamatosan próbálok fejlődni.
Zsolt megnézte a belsőimet, ám a hétvégén, Orfűn lesz az első
éles bevetésünk. Egy éve van nála az Asi-féle autó, most is
dolgoznak rajta a fiúk. A mezőnyben nagyon komoly ellenfeleink
lesznek, ahogy mondani szokás: ezt sem fogják ingyen adni! Óriási
kihívás lesz az idei pontvadászat. Már csak azért is, mert a
nyílt nemzetközi bajnokságban megyünk. Szabadi
Levente (csapatvezető): - Sajnos nagyon nagy gazdasági
problémák vannak, amelyet természetesen mi is megérzünk. Talán
az a szerencsénk, hogy partnereink hosszú évek óta mellettünk
állnak és segítenek, amennyire csak lehet. Ennek ellenére össze
kell húznunk azt a bizonyos nadrágszíjat és költségeket kell
csökkentenünk, spórolnunk kell minden szinten. A bajnokságról
szólva: változatlanul úgy gondolom, hogy csonkább és szegényesebb
lenne a WRC-k nélkül. Voltak ugyan pletykák, de azok alaptalanok,
azaz a csapat változatlan. Hét verseny áll előttünk – remélem
meg is rendezik őket - , de azt felháborítónak tartom, hogy
a naptár összeállításakor a csapatvezetőket meg sem kérdezték.
Áprilisban két verseny lesz, majd május közepén azonnal még
egy. Kérdezem; normális dolog az, hogy jóformán másfél hónap
alatt lezajlik a magyar bajnokság fele? Nagyon nehéz feladat
elé állítják a csapatokat! Mi azért fogunk dolgozni az idén
is, hogy bajnokok legyünk!
Hell Racing
|
|