|
"Megtréfált
az új autó” Április
4. "Az
első gyorsaságink kifejezetten jól sikerült, de a következő
szakaszon megszűnt az aktív hajtáshoz nélkülözhetetlen olajnyomás.
Így meglehetősen izgalmas autózni, hiszen minden féktávon megelőzi
az autó hátulja az elejét, úgyhogy megpróbáltunk egy kicsit
visszafogottabban menni. Már ezt is nagyon sajnáltuk, hiszen
komolyan rákészültünk a második és a harmadik gyorsaságira,
de nem tudtunk olyan időt autózni, amilyet szerettünk volna.
De ekkor még nem tudtuk, hogy az új autó tartogat számunkra
további meglepetéseket is” - nyilatkozta csalódottan Turán Frigyes. Frici és
Gábor bevallásuk szerint ismerkedős tempót diktáltak, ennél
azért tudtak volna gyorsabban is versenyezni, a hidraulikus
meghibásodás azonban visszavetette őket. A szerviz parkban ezt
a hibát helyre tették, a lassító szakaszban bekövetkezett problémát
viszont már nem tudták orvosolni. "Még
teljesítettük a negyedik gyorsaságit, de a célban váltóhiba
miatt kénytelenek voltunk feladni a versenyt” - mesélte Frici.
"A lassítóban hatodik sebességben maradt a váltó, pedig
már hármasba vissza kellett volna kapcsolni. Így nem lehetett
tovább autózni, ki kellett állnunk a versenyből. A tesztek során
semmi jelét nem mutatta az autó annak, hogy bármi baja lehet.
A csalódottságom
ellenére úgy gondolom, nem szabad rágódni azon, mi történhetett,
gyorsan ki kell találni, hogyan tudunk úgy továbblépni, hogy
jól szerepelhessünk. Egy olyan eredményorientált versenyzőnek,
mint én különös fájdalmat okoz, ha jól felkészülünk, nem hibázunk
és tőlünk teljesen független okokból kiállni kényszerülünk.
A múlt évben egyáltalán nem volt technikai gondunk, így igazán
nehéz feldolgozni a történteket.” A csapat
mindezek ellenére elszántan készül a miskolci futamra, bíznak
benne, hogy az új Skoda három hét múlva már nem lesz ilyen tréfás
kedvében! Synergon
Turán Motorsport
|
|