|
Jól
indult, szerencsétlenül végződött Április
8. Az első
gyorsasági szakaszra meglehetősen nagy gombócot vittünk magunkkal
a gyomrunkban, de miután valahogy letaláltunk a szakaszon, és
nem is kaptunk sokat a két Clio-tól (Kőváry és Janzer), egy
kicsit megnyugodtak a kedélyek. Következett az a Parádsasvár-Szuha
szakasz, amitől a legjobban tartottunk, de úgy tűnik nem kellett
volna, hiszen kétszer is a legjobb időt autóztuk rajta. Ment
tehát az adok-kapok egész nap, így a szombati napot 9 mp hátránnyal
a második helyen zártuk Kőváryék mögött, de Janzer Gyuriékkal
szemben csak 3 mp volt az előnyünk. Sajnos
a második nap nem tartott sokáig számunkra, hiszen az első és
egyben leghosszabb szakaszon összetörtük az autót. Egy éles
bal kanyarban Egerbakta előtt kitört a Civic hátulja, és egy
pillanat múlva már az árokban hevertünk. A nézők ugyan visszatették
a kocsit az útra, de a hátsó híd annyira elgörbült, hogy nem
tudtuk folytatni a versenyt. A sors iróniája, hogy 2006-ban
ugyanezen a szakaszon, csak a másik irányban versenyeztünk a
Yarissal, amikor pont ebben a kanyarban törött el a váltónkban
egy tengely, ami akkor ugyanígy kiállásra kényszerített. Azt
is hozzá kell tenni, hogy 2006-ban bajnokok lettünk, tehát még
semmi sincs veszve, nagyon messze még a szezon vége. Szerencsére
az autót viszonylag gyorsan és relatíve olcsón talpra tudjuk
állítani, így Miskolcon biztos ott leszünk. Lévai
Ferenc-Schweighardt Gábor
|
|