|
Félidőben
a harmadik helyen Május
19. A pénteki
teszten már éreztük, hogy nem olyan az autó mint 2007-ben Pécsen.
Kb. 15 km-t teszteltünk, ezalatt kiderült, hogy a futómű és
a hajtás tökéletes. A prológunk jól sikerült és kicsit megnyugodtam,
azok után, ami a rajtsorrend körül kialakult. Ismét útban lehettünk
valakinek, mert a "tisztelt bizottság” úgy döntött, hogy
a 15. helyről kell rajtolnunk, mivel nincs prioritásunk és hiába
a bajnokság 3. helye az nem számít! Szombaton
az első rajtot elrontottam illetve megforogtunk egyszer a Peklói
szakaszon. Az első kört a 9. pozícióban fejeztük be. A második
körre a Skoda Octavia WRC-t 1cm-el lejjebb ültettük, ami még
kezesebbé tette. Asi bukásánál megálltunk segítettünk, amit
tudtunk illetve Zoli hívta a verseny igazgatót és közölte vele
a tényeket, ezért a célban külön díjjal jutalmaztak bennünket.
Az ötödik szakaszon autóztunk egy 3. időt ezzel a régebbi fejlesztésű
autóval, ez jól esett. A napot a 8. helyen zártuk. Vasárnap
28mp-re volt tőlünk a 4. pozíció, amit szerettünk volna elcsípni.
Cereden 4-dik időt autóztunk, a Mátrában viszont megforogtunk
és egy jobb hátsó defekt végképp eloszlatta a terveinket. Az
utolsó három szakaszon előrébb lépni már nem volt esélyünk,
így a saját és a nézők kedvére autóztunk egy jó ízűt. A versenyen
végig kísért egy technikai probléma, a Skoda Octavia WRC típus
betegsége, hogy a kipufogó csonk elreped és ezért, a turbónyomás
elszökik. Ez kb. 15-25%-os motor teljesítmény csökkenéssel jár.
A bajnokság
fél idejében az abszolút 3. helyen állunk, ami minden féleképpen
jó, de már előre tartunk attól, hogy a murván milyen rajtszámot
kapunk, mivel az N csoportos prioritással rendelkezők száma
versenyről versenyre nő. A másfél hónap pihenő alatt dolgozunk
rajta, hogy ismét ütőképes autóba ülhessünk és a hőn áhított
bajnoki címet megszerezhessük. Érdi
Rallye Team
|
|