|
Elkészült
Gáll Csaba új Opelja Május
22. Gáll
Csaba: - Már nagyon várom, hogy mehessek az autóval.
December 1-jén kezdtük el építeni. Münchenben vettem egy 70
ezer kilométert futott autót az első tulajdonosától, ami nagyon
jó alap volt. Nincsen olyan alkatrésze, amit ne cseréltünk volna
ki, vagy ne újítottuk volna fel. Az autó összes porcikájával
foglalkoztam, megszámlálhatatlan munkaóra, és embertelen küzdelem
van az autóban. Szerintem nagyon alapos munkát végeztünk, talán
túl alaposat is egy versenyautóhoz képest. Ez egy harminc éves
vas, de haladós fajta. Volt egy pár külső munka, amit újra kellett
csináltatni, emiatt csúsztunk egy kicsit. Az eredeti tervek
szerint már áprilisban rajthoz kellett volna állnunk a Vltava
Ralin. - Tegnap
előtt (szerdán) indítottuk be, eddig csak negyven kilométert
tudtam vele menni, és csak 5000-ig forgattam, de már most lehet
rajta érezni, hogy sokkal erősebb, mint a régi autónk volt,
és nagyon jól áll az úton. Az esztergomi versenyt felkészülésnek
szánjuk. Tavaly elkövettük azt a hibát, hogy a Sanremo Ralira
úgy mentünk ki, hogy előtte nem ültünk az autóba. Nekem is jól
fog jönni egy kis versenyzés, és az autónak is inkább itt jöjjön
ki a gyerekbetegsége. - Minden
versenyen az eredményre megyek, de most ki lesz írva a műszerfalra,
hogy nem szabad sietni, bekezdeni. Rég ültem már versenyautóban
a baloldalon, vissza kell szokni. Az RTE bajnokság is megváltozott,
gyorsabb lett, mint amikor mi versenyeztünk még. Nagyon komoly
autók és pilóták versenyeznek itt. Én Tajmel Tibi idejét fogom
figyelni, elégedett lennék, ha közel tudnék lenni hozzá. - Az idén
Gyuriczky Zsolt fog nekem navigálni, de mivel ő az RTE-ben versenyez,
erre a futamra nem tudott beülni, így Ferjáncz Andris helyettesíti
majd. Esztergom után négy héttel lesz az első historic Eb-futamunk
Belgiumban, az Ypres Rali. Szeretnénk még rajthoz állni a Barum
és az Elba Ralin, az ősszel pedig egy angol historic futam szerepel
még a tervek között. - Nagyon
szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített abban, hogy
ezt az autót elkészíthessük: Elsősorban a Watt 22 Kft-nek, akik
öt éve állnak mellettem, Nagy Zoltánnak a sok, műhelyben átvirrasztott
éjszakáért, a Kacsári testvéreknek a motorért, a Csernai Sportkarosszériának
a kabinért, Krinyónak a fényezésért és a környezetemben mindenkinek,
aki elviselt az elmúlt hónapokban. Ha még többet
szeretnél tudni rólunk, kattints ide: www.ascona400.hu Nagy köszönet,
hogy az Human IT Esztergom Ralin is velünk vannak támogatóink: Holczer Racing
|
|