|
Harcolunk
és csináljuk Június
10. A
Sátai versenyre annyi nevezés érkezett, amire mi legmerészebb
álmainkban sem gondoltunk. Mit jelentett számotokra a 120 nevező,
a nevezettek "minősége", három verseny alatt komoly
fejlődést értetek el, egy első osztályú futamra nehezen jön
össze ennyi nevező. - Mi is
meglepődtünk a sok nevezésen, nem számítottunk ilyen nagyszámú
érdeklődésre, ugyanakkor nagyon örültünk neki. Ezzel nyilvánvalóvá
vált számunkra, hogy borsodban nagy igény van amatőr versenyekre,
tetszik a versenyzőknek és nem fáradozunk hiába. A
futam lebonyolítása eléggé akadozott, mivel indokolható hogy
az eredetileg tervezett 5 helyett csak 3 kör lett megtartva,
és számos csúszás miatt gyakran állt a verseny? Többen megfogalmazták
azt a vádat, hogy esély sem volt az 5 körre. - Az 5 kört
szerettük volna megtartani. Azonban sorra jöttek ki a lebonyolítás
során olyan dolgok amik ezt megakadályozták. Gondolok itt pl.
a buszok járatokra. A VOLÁN által részünkre megküldött menetrendben
8 busz volt feltüntetve, azonban ettől sokkal nagyobb volt a
busz forgalom. Ez merőben felborította a tervezett időtartamot,
valóban sokszor kellett a futamokat megállítani, ami jelentősen
megnövelte időben a lebonyolítást. Ezen kívül az időjárás sem
kedvezett, hisz egész nap esett az eső, ez is tovább növelte
a problémákat. Több
kritika érte a biztonsági intézkedéseket, a sportbírók hiányát,
a félperces rajtoltatást... - A félperces
rajtoltatásra az előbb említett okok miatt volt szükség. Volt
versenyző, aki örült ennek, tetszett neki és élvezte, volt aki
kevésbé. Mindig mindenkinek megfelelni sajnos nem tudunk bár
nagyon igyekszünk. A versenyen szép számban voltak sportbírók,
rendezők és polgárőrök, minden szükséges hely ki volt szalagozva.
Ilyen szempontból a kritikákat nem igazán értem. Hogy
érzed, hol hibáztatok? - Mivel
kritikus vagyok önmagammal szemben, elismerem, lehet hogy túlvállaltuk
magunkat a 90 km össztávval. Ezenkívül sokkal nagyobb gondot
kell fordítani a részletekre, hogy minél gördülékenyebben menjenek
a dolgok. Köztudott hogy MNASZ sportbírók nem dolgozhatnak nálunk,
így a lebonyolításban résztvevők nem profi szakemberek. De igyekeznek
ők is, és mi is hogy minél hamarabb betanuljanak. Ezúton is
szeretném megköszönni a munkájukat, segítségüket. Levonva
a következtetéseket, melyek azok a dolgok, amelyek a jövőben
nem történhetnek meg egy Borsodi Rallysprint futamon? Terveztek
e újításokat a lebonyolításban. - A rendezvény
tanulságait levonva a következő fordulóra egy teljesen megújult,
a lehetőségekhez képest profi, a szabályokat betartó és betartató
gárda fogja várni az autósport szerelmeseit. A
hibák okán kicsit ismét kereszttűzbe kerültetek, mennyire bizonytalanított
el a folytatást illetően? - Sajnos
mi mindig kereszttűzben vagyunk. A legszomorúbb nem a versenyzők
többnyire építő jellegű kritikája, hanem az amikor egy olyan
rendező támad, aki az én múltbéli rendezvényeimből és az először
általam rendezett pályákon, pályákból profitál. Őszintén megmondva
addig csináljuk, ameddig megtisztelnek minket a versenyzők és
eljönnek rendezvényeinkre. Egyébként bebizonyosodott számunkra
hogy az ilyen amatőr sorozatoknak helye van és kell Borsodnak.
Előbb vagy utóbb be kell látni a minket és ezáltal a B.-A.-Z.
Megyei Rallysprint Bajnokság versenyeit támadóknak, hogy ezen
versenyeket nem csak mi rendezők hanem a versenyzők és nézők
is egyre inkább, egyre nagyobb számban akarják és ameddig ez
így lesz addig harcolunk és csináljuk. Mit
lehet tudni a folytatásról. Mi vár ránk június végén? - Most
megint egy nagydologba vágtunk bele. A június 20-21-i versenyünket
egy kedvelt, de az utóbbi években nem rendezett helyszínre visszük,
ami név szerint Bükkszentlászló - Bükkszentkereszt között lesz
megrendezve. Ezzel a rendezvénnyel azt is szeretnénk bebizonyítani,
ha egy rendező eleget tesz az engedélyező hatóságok előírásainak,
akkor a hatóságok sem tiltanak mindent a közbeszédekkel ellentétben.
Állítom, hogy minden hatósággal együtt lehet működni csak a
szabályokat be kell tartani.
|
|