|
Soha
rosszabbat Szeptember
4.
Kovács
Lajos: Idén sajnos még nem tudtunk még rajthoz állni.
Egy éve ültünk utoljára versenyautóban tavaly Ózd Rallyn akkor
még Rally 2-ben. Ez volt az első Rally I-es versenyem, elsőnek
mentem még az autóval, és az első helyen fejeztük be. Soha rosszabbat!:)
Dehogy egy kicsit komolyabban is meséljek róla azért ez nem
is volt olyan egyszerű. Mivel az autót a verseny előtt másfél
héttel tudtuk csak elhozni ezért a tesztelésre igazán nem sok
időn volt. Kb. 10 km-t mentem az autóval. Nagy elvárás sem a
csapattól, sem pedig magunktól nem volt, inkább tesztelésnek
szántuk ezt a versenyt meg az elkövetkezőket is és majd jövőre
megpróbálunk harcba szállni. Sajnos már
az első gyorson is fennállt az előző napi prológon történt probléma
mivel az autó hátulja nagyon csúszkált a hátsó gumik már az
első 2-3 kilométeren elmelegedett és egyszerűen kanyarokban
és féktávokon megelőzött az autó hátulja, és sikerült is megforognunk.
Ami az időkön meg is látszott, mert nagyon sokat kaptunk mindenkitől,
és ez így ment a 2. szervizparkig. Akkor a szerelőinek köszönhetően
sikerült a problémát orvosolni, amit ezúton is szeretnék megköszönni
a szerviz csapatomnak. Kiderült, hogy egy csatlakozó miatt a
hátsó fékek hamarabb fogtak, mint az elsők és ezért hamarabb
elmelegedtek hátsó a gumik. A 6. gyorson már eleredt az eső.
Mi semmiféle képen nem szerettünk volna kockázatni mivel nem
ezért mentünk. A rajt után láttuk, hogy a Fabinyiék beestek.
Megálltunk, de szerencsére nem lett bajuk, majd a gyors végén
pedig a Bessenyei Zoliék estek ki, és így a 2. helyen álltunk
a Hibján Józsiék után 3 perccel. A 7. gyorson Hibjánék beestek,
és így a 3 perces hátrányból 5 perces előnyünk lett és így már
az 1 helyen álltunk. Másnap még
szerettem volna egy két dolgot kipróbálni az autón, de a csapatvezető
tanácsára inkább nem próbálkoztunk vele, ha már így az ölünkbe
ugrott az első hely. Összességében
nagyon jó kis verseny volt, bár mi nem igazán tudtunk senkivel
meccselni, mivel sem én, sem az autó nem voltunk toppon, de
hát a verseny vége a célban van. Komlóra
szeretnénk még gyorsulni, de ebben az évben a fő cél az autó
megismerése és addig még két RTE versenyre is elszeretnénk jutni. Köszönet
a szponzorainknak: AGRODEV HELLAS S.A. (www.agrodevhellas.gr.),
Sigma-Trading Kft, Credit 2007 Kft, Rob&roy service, Oláh
Sándor Autóvillamosság, Tomi Foto Kovács
Lajos-Papp László
|
|