Szolyka Miki: egy gyorsasági

Október 12.
Az első gyorsaságin ragadt be ötödik fokozatba Szolyka Miklós és Jánosa Ákos Lada VFTS-ének váltója, ami miatt fel kellett adniuk a versenyt. A hibát még a pálya szélén meg tudta volna javítani a két versenyző, ám erre nem marad idejük, végül két néző segítségével kelt újra életre a VFTS, amely a saját lábán gurult le a szervizparkba.

Szolyka Miklós: - Megint egy balszerencsés verseny. Az első gyorsaságin még az első kört sem tudtunk megtenni Orfűn, amikor beszorult ötödikbe a váltónk. Nem váltottam félre, nem csináltam semmit rosszul, egyszerűen csak beragadt.

- A pálya elején nagyon sokat kell felfelé menni és már az első körben nagyon szenvedett az autó, ezért a második körben félreálltunk. Ákossal ketten próbáltuk megjavítani a váltót, de nem sikerült időben befejeznünk. Közölték velünk, hogy már nem állhatunk vissza a versenybe, ki vagyunk zárva.

- Két néző segítségével fejeztük be a javítást, amit ezúton is köszönök nekik. Kb. öt perccel az után, hogy kizártak minket, megint működőképes volt az autó, úgyhogy a saját lábán vittük le a szervizparkba.

- Nagyon sajnálom, hogy megint kiestünk és nem tudtunk autózni, de leginkább azt sajnálom, hogy gyakorlatilag semmi tapasztalatot nem tudtunk szerezni a versenyen, ami nekünk nagyon fontos lett volna.

A Dynamic Rally Team együttműködő partnerei:
Kalaschnikow, Szofa, Marywood Trans Kft, Nagoya Kft, Visegrádi Ásványvíz, Lavina Szerviz Kft, International Logistic Gateway, Duna-Doom 2003 Kft, Partner Cable Kft, Metrirep Kft, Fülöp Transport, Cola Trans Kft, Softipo Kft, Bálint Sped, Alumatik Kft, CrewPrint, H-Reklám, SHX Gold Kft, Farécla, Berner, Stihl Jegenye Kft., Rock Oil Kft, Nord Orient Kft, Energia-bírság.hu, Lavina Szervíz Kft, Masped Csoport, Batki Trans Kft, Sibor 9777 Kft, Dynamic Duo, Visualia Design Stúdió, Valenite Safety, D'94 Kft, Tiszaújváros Transz Kft, Citroen Vác, Alg Logistic, CT Mix Kft, "Hunyadi" Zrt, Mobilis 2000 Kft, Fókusz-92 Kft, Acquisitio Kft, KDB Trans Kft, M1 Fitness