|
Új
autóval a dobogón... Október
25. A
mostani autónk egy OPEL ASTRA G OPC. Tolókerekes váltóval, AST
futóművel és Kb. 200 Le-vel van ellátva. Az ORB A7-es géposztályában
vágtunk neki a Komlói futamnak. Ugyan az R3-as autókhoz képest
elég nagy hátrányban vagyunk, de bíztunk abban, hogy leszakad
az ég, és az esőben talán fel tudjuk venni a harcot a kategória
társakkal szemben. Szerencsénkre így is lett, valamint nekünk
azért sokat számított a hazai pálya előnye is. Másnapra beigazolódott
az, amiben titkon bíztunk. Az éjszaka folyamán egy áztató eső
érkezett meg, amely vasárnap délelőtt sem hagyott alább. Reggel
kb. 5 fok és szakadó eső várt a mezőnyre. Sajnos esőgumijaink
nem voltak, de reggelre a srácok megvágták az új intermédiákat
amennyire lehetett. (Traki, Sanya). Az első gyorsasági az orfű-árpádtetői
szakasz volt. Rengeteget csúszkáltunk, és a ködben szinte lehetetlen
volt rendes körülmények között autózni. A pálya közepén egy
előzésre is sor került, ugyanis Remeteréten utolértük a műszaki
problémákkal autózó Hozmann Laciékat, és a köd miatt sajnos
a lapisi elágazás után tudtuk őket csak megelőzni. A kőbányai
kanyarban sikerült egy tolatásos beforgást is abszolválnunk,
és egyszer tolatnunk is kellett. Sajnos így majd egy perc bennmaradt.
Az eső továbbra sem csillapodott. A következő szakasz a Mecsekpölöske
elág- Alsómocsolád gyorsasági volt. Ezen a gyorson is sikerült
hibázni. A kisvaszari erdészháznál rácsúsztunk a híd peremre.
Sikerült lejönni róla és utána hibamentesen végig mentünk. Következett
a Vasas-Zobák pusztai gyors. Hát nem tartozik a kedvenc pályáink
közé, de Itt is sikerült megtartanunk a kategória negyedik helyünket.
A második körre a hosszú gyorson most hiba nélkül sikerült minden
és majd egy percet adtunk magunknak, az előző körhöz képest.
Heringék kiállásával feljöttünk a harmadik helyre. Az R3-asok
elmentek másfél percre, és Juhászék majd egy percre voltak mögöttünk.
Innen nem volt más feladatunk csak annyi, hogy a harmadik helyünket
megtartsuk. A mecsekpölöskei
rajtban előjött egy műszaki gond. A hosszú egyes sebességi fokozat
miatt az ilyen autókkal kínkeserves emelkedőn felfelé elrajtolni.
Ennek a kuplungunk látta kárát. Innentől kezdve folyamatosan
csúszott, és erősen vissza kellett venni a tempóból, de valahogy
beérkeztünk a következő szervizbe is. A szervizben a jól bevált
kólával ajándékoztak meg bennünket, de nem saját fogyasztásra,
hanem azért, hogy a váltóba locsolgassuk, hogy gyorsról gyorsra
be tudjunk érkezni. Puhítottak az autón és gumikat is cseréltünk.
A verseny végére szinte vattacukrot gyártottunk a motortérben,
de valahogy kibírta a gépezet. Sajnos a
hosszú gyors közepétől a kuplung elkezdett csúszni és nem tudunk
olyan tempót menni, amit szerettünk volna. A pályák egyre jobban
felszáradtak. A gyors végére Juhászék 1,6 mp.-el elénk kerültek.
Az utolsó gyors előtt megitattuk rendesen cukros kólával a gépet.
( ha ezt Norbi látta volna) Sikerült 7mp-et adni Juhászéknak
és így megőriztük a harmadik helyet az A7-es géposztályban.
A kuplungprobléma kivételével az autó tökéletesen működött,
és sikerült egy jóízűt autóznunk. Idén még két futamra készülünk.
Pályafutásunk alatt először ellátogatunk külföldre a Waldviertel
Rallyra. Nagyon kíváncsiak vagyunk a sógorok rendezvényére.
Nagy kihívás ez számunkra és igyekszünk tisztességesen helyt
állni. Elvileg heten leszünk a kategóriánkban, úgyhogy cél a
dobogó. Ha az alsó fokára feljutunk, akkor nagyon elégedettek
leszünk. Egyébként az sem baj, ha nem. Elsősorban a tapasztalatszerzés,
és az autóval való ismerkedés a cél. Ezúton szeretnénk megköszönni
a Hadik team szerelőinek a segítséget, Trakinak és Sanyának
a reggeli gumivágásokat. Mindazonáltal köszönjük a csapat többi tagjának,
szerelőinknek, a média képviselőinek a munkáját és támogatóinknak,
hogy bizalmat szavaztak nekünk ebben az évben is, hiszen nélkülük
nem tudnánk versenyezni: Tax-Team
Security Kft, Megas-Plusz Kft, Q & C Security Kft, Kocsis
és Társa Kft, Tarr Kft, Anker-Plusz Kft, Petriklin Bt, Klin-Air
2010 Kft, Relax wellnes központ, Msys Kft, Insignio Kft Apu
Racing
|
|