|
Március 28.
Természetesen nincs szó arról, hogy emiatt elhagyná a VB-s környezetet, csupán bízik abban, hogy ezzel a kezdeményezéssel Új-Zélandon és a környékbeli szigeteken is sikeresen el tudja terjeszteni a Hyundai versenyképességét és megbízhatóságát. Az AP4-essel az első kilométereket a nyitófutamon, azaz a Rally of Otago-n teheti meg. Az autóról egyébként érdemes elmondani, hogy a motorházteteje alatt egy 1.8-as turbós benzines motor duruzsol. Emellett tovább növeli az igazi versenyélményt még az összkerékhajtás és a sebességváltó. "Izgatottan várom a Hyundai első megjelenését hazámban. Bízom benne, hogy az autó bemutatása és bevezetése e bajnokságba nem fog kudarcot vallani és egyre több híve lesz a márkának." - mondta Paddon. „Azon dolgoztunk sokáig, hogy az új-zélandi emberek, versenyzők testközelből láthassák, milyen komoly versenyautóval is állnak szemben. Örülünk, hogy a tervünk sikerült, és még nagyobb izgalommal tölt el, hogy a kedvenc pályáinkon versenyezhetünk navigátorommal, John-nal." űAz autó egyébként az ázsiai-csendes óceáni régió igényei szerint épült, egészen pontosan az AP4-es kategóriának megfelelően. E projekt egyébként sokkal többet jelent, mint e páros rajthoz állása. Új-Zélandon Paddon alapítványa a leendő raliversenyzőket és csapatokat kezdte patronálni az idei év elejétől, mely mellett a Hyundai is szeretné kivenni a részét a tehetségek megtalálásában – egy Pinnacle Program segítségével a 15-18 éves diákokat próbálja összefogni, akik ösztöndíjra lehetnek jogosultak tehetségük révén sportban, művészetben és tudományban is egyaránt. Lara |
|