yf sfdd
|
Nem volt azonban ilyen egyszerű menet az Ózd Rali második napja. Szombat éjszaka elég sok mindent kellett cserélni a Ford Escorton, de vasárnap napközben is végig dolgoztak a szerelők. Wirtmann szombat este a parc fermében szerzett kisebb sérülést, amikor a szalagot átlépve elesett, de egy darab szigetelőszalag segítségével ezt is megoldotta. "Munkás hétvégénk volt, úgyhogy mindenekelőtt szeretném megköszönni a szerelőink munkáját illetve Balogh Sanyi ellenfelemnek, hogy kölcsön adta a hegesztő felszerelését - mondta Wirtmann. - Az este lengéscsillapítót kellett cserélni, mert eltört, viszont az a gátló, amit beszereltünk keményebb volt, így meg kellett szoknom. Tegnap és ma is cseréltünk önindítót, ezen az autón is eltört a generátortartó bak, akárcsak az Mk I-esen a Vltava Ralin. Pont úgy éreztem magam mint a régi ralikon, hogy minden szakasz után kellett valamit javítani az autón. A tegnapi esésem ma nem hátráltatott. Máskor is tört már el lábujjam, akkor is csak annyit tudtak tenni vele, hogy összekötötték egy éppel. Gondoltam, hogy ezt én is meg tudom csinálni. Az autóban mindig van szigetelőszalag, összeragasztottam őket és a pályán észre sem vettem, hogy fáj. A célban persze az volt a rali rádiós első kérdése, hogy hogy van a lábujjam, akkor azonnal elkezdett fájni. Az eredménnyel maximálisan elégedett vagyok. Ma az első két gyorsasági után volt húsz másodperc előnyünk, azt próbáltuk egész napra beosztani. Mindig elmondom, hogy nagyon erősek az ellenfelek, de ez most a két ózdi versenyre is igaz volt, egy pillanatra sem lehet kiengedni, mert ott vannak a nyakunkon." WIRTMANN FERENC 2017-ES EREDMÉNYEI: Rebenland Rali CEZ: C3-as kategória 3. hely WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI: 2008. C korcsoport magyar bajnok A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Iharos és Goller Kft. (x) |
|