l1
l2


 

Aerodinamikában erősített a Toyota

Január 14.
A Toyota Gazoo Racing elsőként leplezte le legújabb fegyverét Birminghamben. A finnek egy észt versenyzővel megerősített felállással vágnak neki második szezonjuknak, mely során továbbra is a Yaris WRC-t veszik birtokba, ám annak frissített verziójával rajtolhatnak el Monte Carlo-ban

Ez az év lesz a második szezonja a Toyota Gazoo Racing-nek, mely során bíznak abban a világbajnokságra tavaly visszatért csapat tagjai, hogy egyre jobb autót tud adni a WRC számára. 2017-ben győzelemnek örülhettek Svédországban és Finnországban, valamint a negyedik lett Jari-Matti Latvala a versenyzői bajnokságában, harmadik pedig a gyártók bajnokságában.

Természetesen a Rally VB  összes gyári csapat jelen volt az Autosport nemzetközi kiállításon, és a mai napon sorra leplezik le fegyverüket, mellyel a 2018-as hivatalos szezont kívánják teljesíteni. A Toyota megragadta a lehetőséget, és elsőként bemutatta a Yaris WRC legfrissebb változatát, amely számos olyan fejlesztést mutat be, amelyek a tavalyi év során gyűjtött tapasztalatokból lettek generálva.

Egy új, továbbfejlesztett aerodinamikai csomagot fejlesztettek ki az autó elejére, beleértve egy új első lökhárítót és sárvédőket. E változtatások célja az autó aerodinamikai egyensúlyának kiegyenlítése azáltal, hogy több elülső lökést ad. Továbbá vannak olyan frissítések is a hűtőrendszerre vonatkozóan, amelyek hasznosak lesznek a világbajnokság forróbb eseményeire.

Tommi Makinen (csapatfőnök): "Nagyon jó ötlet, hogy elindítsuk a 2018-as szezont az Autosport Nemzetközi Kiállítás keretében, ilyen sok motorsport rajongó előtt. Az első szezon igazán kedves volt a számunkra, és izgatottak vagyunk, hogy mit sikerül kihoznunk az idei futamokból. Tavaly láttuk, hogy a Toyota Yaris WRC már képes volt megnyerni két futamot is, ami a csapat életében hihetetlen eredmény volt. A futamok egytól egyig mind lehetővé tették a számunkra, hogy olyan területeket fedezhessünk fel az autóban, amelyek javíthatók még mindig kedvező irányba. Rengeteg munka és a tavalyi évek tapasztalatai alapján sikerült frissíteni az autó elülső részét, hogy jobb aerodinamikai teljesítményt nyújtsunk, és hűtés terén is javulást mutathassunk."

Lara

 

 

 

 

 

 

 

 

33