l1
l2


 

Milyen csapata lesz jövőre a Hyundai-nak?

Augusztus 22.
Thierry Neuville az idei szezonban jó eséllyel pályázik a világbajnoki címre, így a Hyundai Motorsport mindent megtesz annak érdekében, hogy jövőre is megtartsa belga versenyzőjét. Neuville alapvetően maradna is, de az is nagy kérdés, kik lesznek majd csapattársai.

Thierry Neuville, aki jelenleg 23 ponttal áll a bajnoki ponttábla élén az ötszörös világbajnok, Sebastien Ogier előtt, egyértelművé tette az autosport.com számára, hogy továbbra is szeretne együtt dolgozni a Hyundai csapatával. A belga versenyző szinte biztos, hogy aláírja az új szerződését, mellyel immáron hatodik szezonját teljesítheti majd az alzenaui együttes színeiben. Alain Penasse, a csapat menedzsere hangsúlyozta, hogy a Hyundai Neuville megtartására törekszik. "Nem titok, mindent megteszünk annak érdekében, hogy Thierry nálunk maradjon." - mondta el Penasse.

A másik érdekesség még Andreas Mikkelsen-hez kötődik, aki idén első ízben van jelen a csapat életében teljes szezon keretében. Penasse megerősítette, hogy 2019-re felajánlották norvég versenyzőjüknek a közös folytatást, ám magáról a döntésről nem került ki hivatalos eredmény.

Mikkelsen tavaly a bajnokság utolsó három fordulójára érkezett a Hyundai-hoz, és azonnal határozott sebességet mutatott fel, mindazok ellenére, hogy az i20-assal nem rendelkezett még kellő tapasztalattal. A 2018-as szezonja már azonban sokkal nehezebb volt, eddig csak egy dobogós helyet sikerült elkapnia. Mikkelsen idén kétszer vezetett - Szardínián, ahol egy sebességváltó probléma szólt közbe, majd Argentínában, ahol defekt húzta keresztül a számításait, de frusztráltan fejezte be a a legutóbbi finn kilométereket is egy korai bukást követően. Mikkelsen egyértelműen hangsúlyozta, hogy valójában több telik tőle, mint azt az eredményei mutatják.

"Tudjuk, mik történtek." - kezdte gondolatait Mikkelsen. "Ahogy beszélgettünk az elmúlt hónapok történéseiről, különbséget tudtunk tenni technikai gondok és a saját hibámból eredő problémák között. Három murvás futamon például vezető pozícióban voltunk, és pontosan itt szólt közbe a technika ördöge. Nem szeretnék ezzel foglalkozni, megpróbálok előretekinteni, és a következő kavicsos eseményre Törökországba pozitív gondolatokkal érkezni." 

Lara

 

 

 

 

 

 

 

 

33