|
Március 19. „A tavalyi esztendő tapasztalatai alapján nehéz versenyre számítottunk Ausztriában. Az időjárás szerencsére teljesen optimális volt, így ez a hétvége folyamán nem befolyásolt minket" - indította a beszélgetést Lovász Pál, majd hozzátette: "Nagy kihívásnak tartom ezeknek a pályáknak a feldolgozását három bejárásból, a felírás után úgy éreztem, hogy ezt a feladatot sikerült megugranunk, felkészülten vártuk a futamot. A hivatalos teszten összesen hármat mehettünk, itt bebizonyosodott, hogy jók a beállítások, remekül kezelhető a kocsi." Paliék a verseny első napján összesen hét szakaszt teljesítettek, ebből kettőt már koromsötétben. A verseny nyitó napja után az abszolút nyolcadik helyen, a Mitropa értékelés harmadik helyén álltak be a péntek esti parc ferme-be. "Pénteken minden a terv szerint zajlott, nem hibáztunk, jó tempóban kocsiztunk. Megkedveltem ezeket a kanyargós, szintkülönbséges pályákat. A sötétben harcosabban lehetett volna menni, de nem vállaltam kockázatot, hiszen a szombat hosszúnak ígérkezett. Úgy gondolom, hogy teljesen felesleges lett volna itt ledefektezni és megforogni" - tette hozzá Pál. A Rebenland Rallye második versenynapján csak három szakaszt tudtak teljesíteni Pálék. A tizenegyedik szakaszra vezető etapon váratlanul megállt a Hyundai. "Úgy érzem, hogy a sebességünk jó volt a taktikánk is működött. Sohasem jó kiesni pláne, hogy ha ez egy technikai hiba miatt van. Sok munkánk volt ebben a hétvégében így csalódott voltam, amikor cserbenhagyott a kocsi. Másrészt harcban voltunk a Mitropa második helyért így nehéz elfogadni, hogy nem mehettünk tovább. Biztos vagyok benne, hogy jövőre visszatérünk, és újra nekivágunk ennek a versenynek. A héten megkezdtük a felkészülést a CREDOBUS Eger Rallye-ra a Magyar Bajnokság nyitófutamára" - zárta a beszélgetést Lovász Pál. LPWM Sport |
33 |