|
Április 2. A Grawe Életbiztosító Zrt által támogatott páros az első hét gyorsasági szakaszt fölényesen megnyerte a Ford Escort Mk II-essel, a nyolcadikon azonban lefogazott a differenciálművük, ami miatt a szombati utolsó gyorsaságit nem tudták teljesíteni. Másnap szuper ralival visszaálltak a versenybe. A kihagyott szakasz miatt kapott büntetés egy részét ledolgozták és az abszolút értékelés második helyére jöttek fel. "Jól indult a verseny, az első gyorsaságikon sikerült elhúzni, de a nyolcadikon lefogazott a difi - mondta Wirtmann. - Valószínűleg anyaghiba okozhatta. A srácok visszaszaladtak Nagytarcsára a tartalék differenciálműért, este beépítettük és másnap folytattuk a versenyt. Ezt a hibát leszámítva az autó jól viselkedett. A kihagyott gyorsasági miatt kapott büntetés ellenére sikerült megnyerni a D csoportot, abszolútban pedig a második helyre jöttünk fel. Ez volt számunkra a fontosabb eredmény, mert így a CEZ értékelésben is másodikok lettünk. Az autó gyakorlatilag rajt kész állapotban van. A magyar bajnokságban a következő Miskolc Ralit kihagyjuk, azon a hétvégén a CEZ harmadik futamán, a Vltava Ralin állunk rajthoz." CEZ HISTORIC RALIBAJNOKSÁG 2019 március 29–30. Eger Rali WIRTMANN FERENC 2019-es EREDMÉNYEI Eger Rali: D csoport 1. hely, abszolút és CEZ értékelés 2. hely WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI 2008. C korcsoport magyar bajnok A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Iharos és Goller Kft., Valvoline és Sonnax (x) |
33 |