|
Június 6. Thierry, a második helyet csípted el Portugáliában, mely a chilei incidens után azért nem rossz eredmény. Elégedett vagy a hétvégével? Neuville: "Ahogy visszaérkeztünk Chiléből Európába, nem tudtam, mi fog pontosan történni. Azt éreztem, hogy minden rendben, és a félelem sem üldöz. A teszt során szuper eredményekkel gazdagodtunk, hasznos kilométerek voltak. Az első szakaszon túl óvatos voltam, mert azt hiszem, nem akartam megállni a szakaszon… Kezdésként tizennégy másodpercet kaptam, ami kicsit meglepett, bevallom. Gyorsan rendeztük a dolgokat fejben, módosítottuk a beállításokat, a harmadik szakaszra pedig már jó ritmusban voltunk. Ott komoly tempót diktált a hétvégén, nem tudtuk elkapni, így ennek fényében elégedettek vagyunk a második hellyel.” Úgy tűnt vasárnap reggel, hogy Kris Meeke második helyét veszélyeztetni tudjátok. Neuville: "A vasárnapi harmadik szakaszon közel voltam ahhoz, hogy feladjam a harcot Kris-szel szemben, hiszen nagyon jó tempót és ritmust diktált. Pénteken a negyedik volt a rajtsorrendben, és már akkor is nagyon jó teljesítményt mutatott. Én egy kicsit lelassultam, megváltoztattam a beállításokat, hogy kipróbáljak valamit Szardíniára, ami egyébként működött. Próbáltunk komolyabb tempót felvenni az utolsó előtti szakaszon, majd Kris hibázott, és hét másodperccel került mögénk a harmadik helyre. Ez most is bebizonyosodott, ha elől szeretnél végezni, soha nem szabad feladnod. A powerstage maximális pontjaira hajtottunk, de végül eggyel kevesebb szedtünk össze.” A Hyundai a hétvégén sok taktikát alkalmazott. Úgy érzed, hogy az előnyödre dolgoztak? Nicolas, hogyan érzed magad a portugál második hely megünneplése után? Nicolas Gilsoul (Thierry Neuville navigátora): "Mindenekelőtt a chilei eset után történt egy kis helyrerázódás, majd siettünk a teszttel, hogy még véletlenül se zökkenjünk ki a maximum hajszolásából. Fáradtnak éreztem magam ugyan, kellett pár nap az akklimatizálódásra visszatérve Európába, de most már minden rendben van, és örülünk a dobogó középső fokának." Lara |
33 |