|
Július 1. "Embertelenül jó verseny volt! - lelkendezett Kerekes Joti. - Nagyon élveztük a pályákat, a rendezést, a környezetet, minden tökéletes volt." Wirtmann is hasonlóképpen vélekedett, de ő a navigátora és az autó teljesítményét is kiemelte: „Minden hibátlan volt, a verseny, Joti és az autó is." A Ford Escort Mk II-es a Zelezniki Rali előtt kapott új motort és új váltót, amiket szinte csak a versenyen tudtak kipróbálni. "A motor és a váltó is tökéletesen működött. Utólag visszagondolva egy rövidebb differenciálművet kellett volna beszerelnünk, mert nagyon szűkek és kanyargósak voltak a pályák, mi meg a tempós egri gyorsaságikra való áttétellel mentünk. Előfordult, hogy 300 méter magasan rajtoltunk, felmentünk 1000 méterre, majd lejöttünk 500 méterre. Nagyon élvezetes pályák voltak, de hegynek fölfelé nehezen tudtunk elrajtolni, a visszafordítókban pedig gyakran egyest kell kapcsolni és csak ritkán jutottunk el negyedikig. Négyen indultunk historicban, ami ezen a versenyen a 9-es kategória volt. Egy BMW M3-as végzett az élen, amit jó végáttétellel és hozzá hasonlóan versenygumit használva sem tudtunk volna megverni. Arról nem is beszélve, hogy nagyon gyors sofőrje volt. Mi lettünk a másodikok, egy Lancia Deltát és egy Zastava 750-est vertünk meg. Sajnos nem volt olyan ellenfelünk, akivel vívhattunk volna, de így is nagyon élveztük a verseny. Jó volt két hónap után újra az Escortba ülni." CEZ HISTORIC RALIBAJNOKSÁG 2019 WIRTMANN FERENC 2019-es EREDMÉNYEI WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Iharos és Goller Kft., Valvoline és Sonnax (x) |
33 |