|
Július 8. "Úgy gondolom, ha valakinek Ott Tanak-ra fáj a foga, annak vastag pénztárcával kell rendelkeznie." - kezdte gondolatait Adamo. "Per pillanat nem tudom, van-e elegendő pénzügyi fedezetünk rá. Az idei bajnokság küzdelmei javában zajlanak, mindezek ellenére a jövőre is kell gondolnunk, ki kell találnunk a 2020-as évad stratégiáját. Tanak meghatározó szerepet tölt be a sorozatban és egyike azon versenyzőknek, aki esélyes a 2019-es bajnoki címre." Tanak számára egyébként igazán kedvezőnek tűnik a Toyota egyesülete, hiszen a hazájához való közelség mellett ráadásul egy olyan autóban versenyezhet, amiben ki tud teljesedni. A legutóbbi szardíniai állomáson drámai pillanatok közepette azonban az utolsó szakaszon kormányszervó gondok miatt búcsút kellett mondania a győzelemnek. Technikai sport kapcsán sokan mondják, hogy ez benne van a pakliban, ám akadnak olyan illetékesek, akik szerint ez az eset igen komolyan meghatározza az észt további hozzáállását a csapathoz. A futamon pontosan a Hyundai kerülhetett ezáltal a középpontba, hiszen Dani Sordo ölébe pottyant az első hely, míg Andreas Mikkelsen egy harmadik hellyel biztosította az alzenaui egyesület számára a dupla dobogó örömét. Az Autosport szerint az M-Sporthoz való visszatérés lehetőségét sem kell kizárnunk, ám a folytatásra vonatkozóan kedvezőbb lehet az észt számára a Hyundai egyenruhája. Tanak északi mentalitásához hűen nyugodtan közölte a hír hallatán, hogy 2019 végéig semmiképpen nem akar utalásokat adni leendő csapatára – az abszolút elsőségre törekszik, és szeretne minden alkalommal a győzelemért küzdeni, akárcsak két bajnokesélyes versenyzőtársa, Sebastien Ogier és Thierry Neuville. Lara |
33 |