|
Augusztus 26. A D csoportban ezzel megőrizék első helyüket, abszolút értékelésben pedig a hátrányukat csökkentve a második helyen állnak. "Nagyon jól éreztük magunkat a versenyen Jotival - mondta Wirtmann. - Az etap lehetett volna egy kicsit kevesebb is, de így is jót autóztuk, a saját tempónkat mentünk, minden szakaszt megnyertünk. A D csoportban fontosak voltak a pontok, ott szoros a verseny, abszolútban inkább csak matematikai esélyünk van az első helyre. Az Escort jól működött, egyedül a hátsó futómű felöli kopogás ijesztett meg minket egy kicsit. Először nem tudtuk, hogy kardán vagy difi, ezért óvatosabban mentünk. A szervizparkban kiderült, hogy a hátsó futómű kitámasztójának a szilentje ment tönkre. Benito főmérnökúr azt mondta, ne foglalkozzunk vele, ki fogja bírni, így nem foglalkoztunk vele." Az Ózd Rali új szakaszai mellett pár klasszikus gyorsaságin is meg kellett mérkőznie a mezőnynek, amelyek különösen a kedvencei Kerekes Jotinak. "Én a ceredi gyorsaságit soha sem tudom megunni, főleg egy ilyen autóval, mint az Mk II-es, de Királd is nagyon jó volt – mondta a navigátor. - Feri nagyon vigyázott az autóra, mert négy hét múlva a Nova Goricia Ralin állunk rajthoz vele, de azért így is elég jó tempót autóztunk, én nagyon élveztem minden méterét." CEZ HISTORIC RALIBAJNOKSÁG 2019 WIRTMANN FERENC 2019-es EREDMÉNYEI WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Iharos és Goller Kft., Valvoline és Sonnax Textura Sport Club |
33 |