l1
l2


 

Elkészült a Fiesta Rally4

Március 21.
A Peugeot után az az M-Sport is lecseréli R2-es versenyautóját, az immár Rally4-es szabályok szerint épített Fiestát április elsejétől vehetik át a csapat ügyfelei.

Az M-Sport Poland legújabb kétkerékmeghajtású méregzsákja a korábbi, R2-es változathoz képest jobb áttételi viszonyokat, jobb kezelhetőséget és új, agresszív megjelenést kölcsönözve az egyébként is sikeres modelljének. A csapat reményei szerint ezek a frissítések teszik a Fiesta Rally4-est kategóriájának legvonzóbb és legversenyképesebb választásáv; a fiatal, feltörekvő versenyzők számára a legjobb lehetőséget kínálva álmaik eléréséhez.

A Fiesta Rally4 az M-Sport első autója, amely része az FIA új rali piramisának, és jelzi az M-Sport elkötelezettségét, hogy a „lehetőség-létráját” kihasználva teljes mértékben összehangolja az FIA szabályozásaival modelljeit. Az autót az M-Sport Poland épületében, a lengyelországi Krakkóban fejlesztették ki, a már rendkívül népszerű és sikeres Fiesta R2 agresszív fejlesztésének eredményeképpen. A Fiesta R2 2019 folyamán lenyűgöző teljesítményt nyújtott mind a nemzetközi, mind a nemzeti bajnokságokon, ideértve a Junior ERC3 bajnokság domináns megjelenését is, amely öt szereplésből négy győzelmet hozott. A lenyűgöző eredmények óriási érdeklődést mutattak a Fiesta R2 iránt, alig több mint egy év alatt az M-Sport Poland 110 Fiesta R2 autót épített és szállított le a világ minden tájára.

A 999 köbcentis, turbófeltöltős Ford EcoBoost motort úgy optimalizálták, hogy a teljesítmény és a nyomaték növekedése 210 lóerő és 315 Nm legyen. A 2020-as Ford Fiesta Rally4 javított áttételi arányokat és erősebb kardántengelyeket ígér, hogy jobban kezeljék a megnövekedett teljesítményt és nyomatékot.

A Rally4 kategória egy rendkívül versenyképes csoport, amelyben a jövő fiatal csillagjai próbálgatják a saját és az autók határait, hogy sikerekre törekedjenek a sport nyújtotta legrosszabb körülményei között is. Első ránézésére is feltűnhet az újítás - a Fiesta hűtőrendszere mostantól előnyös lesz a motorháztető szellőzőnyílások hozzáadásával, amelyek javítják a hűtést, miközben az autó agresszívebb megjelenését biztosítják. Az autó számos kulcsfontosságú aspektusát továbbfejlesztették az előző modellhez képest, különös figyelmet fordítva a kezelési tulajdonságaira, a felfüggesztés javítására és a könnyebb kipufogó használatára. A teljesítmény növekedése és a súlycsökkenés azt jelenti, hogy a 2020-as EcoBoost meghajtású Ford Fiesta Rally4-esnek a legjobb teljesítmény/súly aránya lesz az RC4 osztályban.

A legújabb, 2020-as fejlesztést, illetve a Fiesta R2-esekhez elérhető frissítési csomagot 2020. április 1-től szerezhetik be a márka jelenlegi és leendő partnerei.

Maciej Woda, az M-Sport Poland igazgatósági tagja: "Az új Ford Fiesta Rally4 egy nagyon izgalmas autó, és kíváncsian várjuk, mit tudunk felmutatni vele az első versenyen. Az EcoBoost-meghajtású Rally4 a rendkívül sikeres 2019-es Fiesta R2 átfogó fejlesztését képviseli, amely a 2019-es szezon során nagyon népszerűnek bizonyult. A Fiesta R2 népszerűsége és sikere részben hozzájárult ahhoz, hogy az M-Sport Poland viszonylag rövid idő alatt létre tudta hozni az autó következő fejlesztését. A krakkói bázisunkban székelő mérnöki csapat gyorsan azonosítani tudta a fejlesztési stratégiát, köszönhetően a konstruktív visszajelzéseknek, melyeket a Fiesta R2-essel sikereket elérhető partnerek juttattak el hozzánk."

Malcolm Wilson, az M-Sport ügyvezető igazgatója: "A Ford Fiesta Rally4 lesz az első versenyautónk, amely összhangban áll az FIA új ralipiramisával - javítva a saját "lehetőség létránkat", miközben hangsúlyozza a sport fiatal tehetségei iránti elkötelezettségünket. Folyamatosan fejlesztjük termékpalettánkat, hogy költséghatékony és versenyképes lehetőséget biztosítsunk az alsó és a legfelső szintű versenyzők számára."

Lara

 

 

 

 

 

 

 

 

33