l1
l2


 

Túl az első bevetésen a Korda Racing

Június 17.
Felemás érzelmekkel zárta a szezon első raliversenyét a Korda Racing, melyen Turán Frigyes és Bagaméri László hatalmas csatában szerezte meg a licences kategória második helyét a Volkswagen Polo GTi R5-tel.

A vírushelyzet okozta rendkívüli helyzet okán a szokásosnál jóval hosszabb szünetet követően kerülhetett sor az évad első raliversenyére. Az első megmérettetésre egészen június közepéig kellett várni, ekkor a Rallye3-as bajnokság nyitóállomásával, a Kisvaszar Rallyval indulhatott újra az élet a rali szakágban. Sokakhoz hasonlóan a Korda Racing is élt a lehetőséggel, hogy versenykörülmények közt készülhessen fel az Országos Rally Bajnokság rajtjára, a csapat három autóval képviseltette magát a mezőnyben.

A Korda Racing legújabb szerzeményével, a Volkswagen Polo GTi R5-tel, Turán Frigyes és Bagaméri László szállt harcba és már rögtön első versenyükön harcban a győzelemért harcolhattak. A pilóta már a nyitó szakaszon abszolút  időt autózott és az utolsó méterekig harcban volt az első helyért, a célba végül második helyen érkezett. ”Nem lehet panasz Friciékre, hiszen első versenyükön is majdnem sikerült nyerni, pedig szinte itt volt a teljes magyar élmezőny, kiegészítve a korábbi osztrák és lengyel bajnokkal." - jegyezte meg Korda Erik a verseny végén. "Ezúttal néhány apróság döntött, amit bőven lesz még időnk kijavítani, de így is tudtunk három szakaszon abszolút időt autózni, úgyhogy elégedettek vagyunk az eredménnyel és bizakodva várjuk a Salgó Rallyt."

Vizelli Károly számára nem volt teljesen új világ a Skoda Fabia R5, hiszen egy Veszprém és egy Szilveszter Rallyn murván és aszfalton is volt már alkalma versenyezni az autóval. Idén azonban már a teljes szezont az tervez R5-ös Skodával a létavértesi pilóta. "A Lada után nagy ugrás egy R5-ös autó, ezért Kareszék számára most az a legfontosabb hogy minél többet tudjanak menni az autóval. Az első körben sikerült szakaszról-szakaszra gyorsulniuk, a kör végén azonban volt egy meleg pillanatuk, amikor ötödik sebességi fokozatban egy dobbantó után lecsúsztak az útról, de szerencsére nem lett belőle gond és mehettek tovább. Úgy érzem megkaptuk amiért jöttünk, Kareszék nagyon értékes tapasztalatokat szereztek a bajnokság rajtja előtt."

Szintén első versenyére készült ifjabb Fekete László vadonatúj Ford Fiesta Rally4-es autójával, a bemutatkozás azonban nem egészen a tervek szerint alakult. A verseny első felében még minden rendben volt, azonban a menetirányváltást követő első szakaszon egy baleset vetett véget a száguldásnak. A Fiesta egy tempós bal kanyart követően lecsúszott az útról és az autó az orrán átfordulva az útmenti árokban kötött ki. "Szerencsére nem történt nagyobb baj, a srácok jól vannak és talán az autó sem sérült meg annyira, mint amennyire elsőre gondoltuk. Egy bukás sosem jön jókor, de az első versenyen különösen nem, de a srácok talpra fognak állni, mi pedig mindenben segíteni fogjuk őket." - zárta gondolatait Korda Erik.

Az Országos Rally Bajnokság idei első állomására július 18-19.-én Salgótarjánban kerül sor.

A Kisvaszar Rally végeredménye, licences kategória:

1. Velenczei Ádám/Szőke Tamás - Skoda Fabia R5 EVO 18:24.6
2. Turán Frigyes/Bagaméri László – Volkswagen Polo GTi R5 +2.3
3. Hadik András/Kertész Krisztián – Ford Fiesta R5 Mk2 +9.3…
13.  Vizelli Károly/Nagy Péter - Skoda Fabia R5 +1.46.3

http://facebook.com/kordaracing
http://www.kordaracing.hu
http://youtube.com/kordaracing

A Korda Racing együttműködő partnerei: A-HÍD Építő Zrt., Penta Általános Építőipari Kft, HERTZ - Mercur Rent a Car Kft, Ivanics Csoport, BIO-EU Kft., Euro-Tools Hungary Kft, Multistone Kft, Harmata-94 Kft, Stein Villamos Kft., A.S.S. Kft, ITER Építő Kft, Al Oliva Kft., Master Aid, Prémium Szerszámker Kft., Natur Tanya Kft., Ventil Kft., Young Kft., Régió-Center Kft.

Lara

 

 

 

 

 

 

 

 

33