l1
l2


 

Geng és Hadik nyert Domaházán

Június 22.
A licenszesek kategóriájában Hadik András, míg a rally 3-asok között Geng Bence sikerével zárult az Integra Group Rally

Sűrűsödnek a ralis programok a világjárvány Közép-Európai csendesedésével és a nyár beköszöntével. Június második hétvégéjén az idei első versenykilométerekre kerülhetett sor a kisvaszari rally 3-as esemény jóvoltából, és a rákövetkező hét sem telhetett el benzingőz nélkül. Az Integra Group Rally a Domaháza és Zabar között kijelölt gyorsasági szakaszokon adta meg a lehetőséget a versenyzésre, ahol felkészülés gyanánt természetesen a licenszes párosokat is külön kategóriába várták a rendezvény szervezői. Nevezésből nem is volt hiány, hiszen közel kilencven résztvevő vállalta, hogy versenyautóba pattan az igazi ralis élmény miatt.

A programok nem éppen a tervek szerint kezdődtek el, hiszen szombaton délutánra egy igazi ralis prológot szerettek volna lebonyolítani az Ózdi Stadionban, azonban az elmúlt napok, és a szombat reggel leesett csapadék mennyiségét nem volt képes a komplexum vízelvezető rendszere megfelelően kezelni, így sajnos a szervezők a bemelegítő körök törlését voltak kénytelenek bejelenteni.

Vasárnap reggel azonban lelkesen ölthették magukra versenyruhájukat a résztvevők, hiszen Domaházáról reggel fél nyolc magasságában el is rajtolhatott az első páros bízva abban, hogy minél gyorsabban sikerül áthaladnia a közel hét kilométeres részen. Geng Bence és navigátora, Geng Ferenc azonnal megmutatta potenciálját az erdő övezte aszfalton, hiszen Csapó Rolandék előtt közel tizenkét másodperccel autóztak gyorsabban bemelegítésnek. A nap folyamán Gengék határozottan tartották pozíciójukat, és a harmadik szakasz etapja sem mozdította ki az Opel Corsával mozgolódó párost a ritmusából. Egy pici fekete foltja a napjuknak a negyedik gyorson összehozott lassító benézése – emiatt a kisebb incidens miatt még pluszban egy tíz másodperces büntetés is hozzáíródott az időeredményükhöz. Mindezek ellenére kitartóan állták a sarat az esős körülmények között, és végül a rally 3-asok legjobbjaként ünnepelhettek vasárnap este az Ózdi Stadion díjátadó ünnepségén.

Gengék mögött másodikként Németh "8V" Péter érkezett egy Honda Civic Type-R-rel. A kicsivel több, mint egy perc hátrányt begyűjtő versenyző napja nem kezdődött fényesen, hiszen a váltóval a reggel folyamán keményen megküzdött a fokozatok hiánya miatt, ám a nap második felében egyre jobb formába került az autó és a kilométerek is sikeresebbek voltak, melynek meg is lett az eredménye – egy második hely. A küzdelem szoros volt, hiszen a harmadik pozíció annak a Szendrei Péternek jutott ki, aki Ladájával mindösszesen egy másodperccel maradt el Hondás versenytársától.

A licenszesek kategóriájában határozottan északi versenyzők domináltak - Hadik András az elmúlt hétvégi kisvaszari kilométerek után természetesen a kertek alatti eseményt sem hagyhatta ki a felkészülési menetrendjéből. A miskolci versenyző továbbra is tesztelési céllal vágott neki a zabari kilométereknek, és a legújabb generációs Ford Fiesta R5-ös bátrabb beállítási lehetőségeit kihasználva meg is született a várva várt eredmény - a DVTK SE versenyzője kategóriájában a legelőkelőbb pozíciót szerezte meg. Másodikként Bodolai László érkezett tíz másodperces lemaradással, míg Balogh János a harmadik helyet csípte el, aki szintén egy kék ovált terelgetett.

A 2020-as Integra Group Rally végeredménye – Rally 3:
1. Geng Bence/Geng Ferenc - Opel Corsa 22:56.5
2. Németh "8V" Péter/Rumszauer András - Honda Civic Type-R +1:03.0
3. Szendrei Péter/Szendrei Endre - Lada VFTS +1:04.0
4. Márton Ferenc/Karmanóczki Csaba - Lada 21074 +1:05.2
5. Borza Balázs/Borza Gyula - Lada 2107 +1:15.7
6. Henyecz Norbert/Csendes Gergő - Lada VFTS +1:30.6
7. Domoszlai Bence/Müller Tamás - Lada 2105 +1:57.0
8. Huszár Péter/Pazsicki Zoltán - Honda Civic +2:07.6
9. Seben János/Bahor Krisztián – BMW 320 +2:40.6
10. Bolya Tamás/Kovács Ferenc - Opel Corsa A +4:23.5

A 2020-as Integra Group Rally végeredménye – licenszesek:
1. Hadik András/Kertész Krisztián - Ford Fiesta R5 19:04.4
2. Bodolai László/Popovics László - Ford Fiesta R5 +10.2
3. Balogh János/Holczer Dániel - Ford Fiesta R5 +31.2
4. Dudás Gergő/Tóth Zsolt - Skoda Fabia R5 +37.1
5. Rongits Attila/Hannus László - Mitsubishi Lancer Evo IX. +1:12.8

Lara

 

 

 

 

 

 

 

 

33