|
Február 15. Nagy a csend a Yaris S2000 körül. Eredetileg az ősszel kellett volna elkészülnie az első kasztninak, a homologizáció pedig az idei év közepére volt tervezve, de úgy néz ki, hogy a pályaautózás előnyt élvez. Az FIA World Endurance Championship nevű bajnokságáról van szó, ami WEC-nek rövidítenek angolosan, és nagytúraautókkal, illetve prototípusautókkal, (olyanokkal, mint Le Mans-ban) vesznek részt rajta a csapatok. A Toyota Motorsport GmbH (TMG) is egy ilyen prototípusra költi az autósportra szánt pénzét. "Az S2000-es programot folytatni fogjuk, de kisebb prioritással, mint a WEC-t. Jelenleg nincs fix időtervünk, hogy mikorra kell elkészülnie az első bódénak, vagy, hogy időben, mi a következő lépés a projektben." Egy ilyen cégnél nyugodtan lehet azt mondani, hogy ha nincs időterv, akkor projekt sincs, vagy legjobb esetben is jegelik a dolgot. Persze nem biztos, hogy van értelme úgy S2000-es autót csinálni, hogy lassan az R5 lesz az, amit erőltetni kellene, főleg ha hihetünk a Toyota eredeti terveinek, amikor arról volt szó, hogy az ügyfélprogram az elsődleges. Egy ilyen ügyfélprogram lett volna az idei évtől a Yaris R1A kupa, aminek startját a márkakupák számának hirtelen megugrása miatt (Citroen, Opel, Renault) 2014-re tolt a TMG. Kígyó |
|