|
Augusztus 14. Ahogyan az élet számos területén, úgy a rallysportban is komoly változásokat hozott a koronavírus okozta világjárvány. Júliusban azonban végre elrajtolt a magyar bajnokság, amelyen a Korda Racing Volkswagen Polo R5-ösével versenyző Turán Frigyes és Bagaméri László fölényes győzelmet aratott. A körülményekhez igazodva a bajnokság idén egynapos versenyekből áll, amely annyiban nem újdonság a Miskolc Rally esetében, hogy a szervezők már tavaly is egyelten napba sűrítették a programot. Természetesen nincs Miskolc Rally a népkerti salakos prológ nélkül, melyre ezúttal is péntek este kerül sor, szombaton pedig 12 gyorsasági szakaszt követően hirdetnek győztest. A Korda Racing Miskolcon is ugyanazzal a négy párossal száll harcba a bajnoki pontokért, mint Salgótarjánban, közülük legelőkelőbb helyről, az abszolút értékelés éllovasa, Turán Frigyes és Bagaméri László várhatja a rajtot, akik pillanatok alatt összebarátkoztak a Volkswagen Polo R5-tel. Az idén a Lada VFTS-t Skoda Fabia R5-re cserélő Vizelli Károly és Nagy Péter kezdésként az igen értékes 10. helyet szerezte meg, ami annak fényében különösen elismerésre méltó, hogy az idei szezont még a tanulásnak szenteli a létavértesi páros. A csapat apa-fia párosa, ifjabb Fekete László és Fekete László egyszerre lehetett boldog és csalódott a Salgó Rally céljában, mert bár a gyorsasági szakaszon elért időeredmények alapján, az RC4-es kategóriában, ők voltak leggyorsabbak, egy időbüntetés miatt meg kellett elégedniük a hatodik hellyel. Mivel még ők is ismerkednek a Rally4-es Fiestával így elsődleges céljuk Miskolcon is a tanulás és a célba érkezés, de bíznak benne, hogy egy dobogós helyezéssel kárpótolhatják magukat a Salgótarjában történtekért. Nem hiányozhat a rajtról a közönségkedvenc Hevesi István sem, aki rendkívül csalódott volt amiatt, hogy egy műszaki hiba árnyékolta be idei első versenyeket. Pisti Miskolcra is az EVO VI-os Mitsubishivel és Józsa Péterrel érkezik, akivel abban bíznak, hogy ezúttal elkerüli őket a technika ördöge és harcban lehetnek a győzelemért az ORC-ben. "Imádjuk a Miskolc Rallyt, de nehéz versenyre számítunk!" - jegyezte meg Korda Erik a rali rajtja előtt. "Salgótarjánban nagyon jól működött minden a csapaton belül, de nem gondoljuk, hogy az egyperces előnyből messzemenő következtetéseket kellene levonnunk, bár az időjárás most is megkeverheti a lapokat. A realitás sokkal inkább az, hogy az élmezőny másodpercekre van egymástól, és 5-6 páros is eséllyel pályázik a dobogós helyekre. A Salgó Ralin aratott győzelem azonban mindenképp remek alapot ad nekünk a folytatásra. Frici ráadásul nagyon szereti a miskolci pályákat, a Poloval pedig pillanatok alatt megtalálták az összhangot, úgyhogy Miskolcon is győzni szeretnénk." A Korda Racing versenyzői a 26. HELL Miskolc Rallyn: http://facebook.com/kordaracing A Korda Racing együttműködő partnerei: Penta Általános Építőipari Kft, Keviép Kft, HERTZ - Mercur Rent a Car Kft, Ivanics Csoport, Bioextra Zrt, BIO-EU Kft., Euro-Tools Hungary Kft, Multistone Kft, Harmata-94 Kft, Revo-Tec Kft, Stein Villamos Kft., A.S.S. Kft, ITER Építő Kft, Al Oliva Kft., Master Aid, Prémium Szerszámker Kft., Natur Tanya Kft., Ventil Kft., Young Kft., Régió-Center Kft, iramko Trade, BWS Belsőtér, Arezzo Design, Szerszámbróker Kft, Hankook Racing Tyres Korda Racing |
33 |