|
November
17.
Jön, vagy
nem jön? A kérdés, hogy Ogier a következő évben a Fordnál vezet,
vagy sem elhomályosítja a frissen nyilvánosságra hozott hírt,
miszerint Hirvonen a Citroennél folytatja. A francia kilátásai
a jövőre nézve kritikusak, miután Hirvonen úgy döntött beül másodiknak
Loeb mögé. Hogy Ogier
aláír-e az M-Sporthoz az jelenleg másodrangú Malcolm Wilsonnak,
aki azon küzd, hogy a Ford maradjon a vb-n. "Még mindig tanácskozunk
és rengeteg aspektust megtekintettünk már. Remélhetőleg a közeljövőben
megszületik a döntés.” mondta Wilson a wrc.com-nak. Ennek megfelelően
cáfolta az ajánlatot Ogierért. "Egyáltalán nem vagyok abban
a helyzetben, hogy ajánlatot tegyek neki, de az nem titok, hogy
beszélünk egymással." A zajló egyeztetések
a Forddal még a Hirvonennel folytatott munkára is hatással volt,
árulta el Wilson: "A szerződésében volt egy opciónk rá, de
most a legfontosabb,hogy a Fordot a vb-n tartsuk. Az opció lejárt
és a menedzsmentje természetesen az ő karrierjét tartotta szem
előtt. Sajnálatos, de meg tudom érteni az ő helyzetüket is.” Wilsonnak
azzal is számolnia kell, hogy a Ford jegeli a vb-s szereplését
és félgyári csapatként tud csak szerepelni. Ennek megfelelően
nagyon fontosak számára az anyagiak. "Természetesen megpróbálom
a lehető legerősebb pilótapárosítást összehozni, de sok dolgot
kell lefedni. Természetesen a legfontosabb a pilóták fizetése,
és erre akkor tudunk visszatérni, ha már túl vagyunk a jelenlegi
helyzeten.” Jari-Matti
Latvala biztosította a Fordot a lojalitásáról, és Solberg is többször
felajánlotta, hogy hozná a saját szponzorait egy közös munka esetén,
hogy végre ne kelljen neki privátként versenyeznie. "Minden
attól függ, hogy milyen döntést hoznak. Remélhetőleg egy hosszú
távú tervet készíthetünk, ha nem, akkor át kell gondolnunk az
egészet.” végül semmi konkrétat nem árult el: "Mindenki láthatta,
hogy volt néhány jó eredményünk a Fordos pilótáktól Walesben,
tehát azért van számos lehetőségünk." Power-Stage
a Copacabanán Kígyó |
|